wtorek, 28 sierpnia 2012

Dziękuję ;')

Mój blog wczoraj skończył swój pierwszy miesiąc :) Jestem szczęśliwa, że ktoś w ogóle czyta moje bazgroły. Dziękuję wam wszystkim za 61 komentarzy, 20 obserwatorów i aż 1015 wejść! Nie wiedziałam że przez taki czas, uda mi się osiągnąć taki wynik. Wprowadziłam się już do nowego mieszkania, więc dziś będę mogła zacząć pisać następny rozdział. Postaram się go dodać do piątku i chce  żeby był bardzo długi tak jak ostatni. Mam tysiąc pomysłów na minutę, co będzie się działo z Kate i Niallem. A po za tym jutro nasz Liam ma urodziny. Dziewiętnaście lat, nie codziennie się kończy :D I do tego w takim młodym wieku, osiągnął taki sukces jak cała reszta. Jestem z nich dumna. Jeszcze raz wam Dziękuję i oczekujcie następnego rozdziału ♥

5 komentarzy:

  1. Oczekuję rozdział. Oczekuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością i życzę dobrego życia w nowym mieszkaniu ; )
    one-direction-wonderful-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę bardzo :D I czekam na kolejny!
    Zapraszam na drugi rozdział --> http://whengirlssay.blogspot.com/ oraz na : http://lifeisacontinuousgame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na takie blogi wchodzi się z przyjemnością (: Czekam na nn i zapraszam od mnie:

    www.one-direction-and-ammie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy następnyyy ??? już nie mogę się doczekać... :)]
    całuski

    OdpowiedzUsuń